duminică, 20 februarie 2011

Mais où sont les neiges d'antan!



Où sont elles, Vierge souvraine?
Mais où sont les neiges d'antan!

Domne, de data asta are dreptate poetu, sa lasam fecioarele la o parte, da unde-i domne zapada noastra? Pa vremea mea era zapada la fiecare colt de strada, ca sa spun asa, acum alergam pina-n cer pa la 3000 de metri si d-abia gasim asa cite o pojghita. Tare trist e la munte fara zapada, da totusi a fost frumos, a fost o gasca de multi tineri frumosi si dastapti, e placut sa te-nconjori de baieti si fete frumoase, si m-am intilnit si cu Nasu. Nasu, baiat de comitet, cum il stiu de jde ani, a adus palinca d-aia buna, care mergea la fix cu sunca austriaca si ceapa rosie.

Si totusi am schiat, de ma dor salele ...

3 comentarii:

  1. ca sa vezi ce-i tristetea la munte fara zapada, trebuia musai sa mergi la paltinis! acum se pare ca a nins si acolo, enfin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze fata de mine ca voi fi offtopic, da vreau sa semnalez o veste buna http://www.evz.ro/detalii/stiri/dupa-logan-romania-vrea-sa-impresioneze-cu-tramvaie-922003.html

    De ce semnalez asta? Prietenii stiu de ce!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bre, Neamțule, hai la Suedia aicișa, că s-au săturat până și ei până peste cap de câtă zăpadă au avut și au încă iarna asta. Si te tin la mine in patul asta bun, dorm eu pe canapea, dar mai peste o saptamana asa, dupa ce pleaca fostul iubit, ce zici? :D Pupez!

    RăspundețiȘtergere

comentati