vineri, 18 martie 2011

Tora, Tora, Tora

Pa vremuri, cind traiam in Ro, ma simteam cumva provincial, pur si simplu eram rupt de evenimentele mondiale. Acum ma simt intr-adevar un cetatean al lumii, particip cu trup si suflet la tot ce misca planeta albastra, incepind cu campionatu mondial de fotbal, continuind cu olimpiadele si nu in ultimu rind izbugnirile vulcanilor, tzunami, razboaie si cutremure. Desigur multi dintre noi au amintiri de neuitat din razboaiele din Jugoslavia si mai ales razboiu din golf a fost splendid. Imi amintesc ca veneam de la munca, mincam in sufragerie unde am TV si era o mare bucurie sa-ti deschizi o sticla de vin bun si sa urmaresti rachetele avioanelor, explozia tancurilor.

Vinerea trecuta cind mergeam la munca, in masina, am auzit ca e un cutremur nasol in Japonia. Cum vremea se anunta cam rea am zis iata ca voi avea un weekend simpatic. Am fost cucerit de bucuria politicienilor nemti verzi, ii simteam extrem de fericiti, jubilau, in sfirsit vom avea o apocalipsa nucleara! Pe toate canalele poporu neamt isi arata bucuria ca-n-sfirsit se adevereste ca Toyota nu e decit o copie nesimtita si nu se poate compara cu AUDI, BMW, Mercedes. Multi spuneau pa bune ca robotii japonezi sunt o aiureala, mai ales ca centralele nucleare erau construite dupa planuri americane.

Asteptam clipa de clipa, clipa cind se va declansa ciuperca, am trecut pe posturile romanesti, asta m-a impresionat si mai tare, nu stiam cit de mult iubeste poporu roman, poporu japonez. Fiecare roman dorea sa ajute, sa faca ceva, am vazut nenumarate anunturi de "inchiriez apartament f. ieftin, cu bulina rosie, zona fara contaminare nucleara, prefer japonezi si japoneze, scara 8 Richter".

M-am uitat imediat la bursa, cum era de asteptat a cazut nasol, nu prea m-a afectat ca eram neinvestit, cind a explodat reactoru 3 am cumparat, de abia la reactoru 1 a crescut, astept reactoru 4 si 5 sa vind.

Dar mai bine sa cintam: Tora, Tora, Tora
They were raining from the sky
Exploding in my heart
Is this their love in disguise
Or just a form of modern art

From the skies
You could almost hear the cry
Tora! Tora! Tora!
In the towns

Si pt. cunoscatorii de lb. germana Super Gau

Update: iata o veste deosebita din Patrie "Piteşteanul Iulian Selea a făcut senzaţie la "Românii au talent" cântând cu amigdalele umflate".

Un comentariu:

comentati