luni, 11 aprilie 2011

Fotbal: Germania-Romania






S-a deschis sezonu de fotbal, in aer liber, colegii au luptat ca niste eroi sa gasim, in sfirsit, un teren ca lumea. E o placere, o iarba proaspat tunsa, ca-n palma, cred ca mai misto decit stadionu Steaua. Nici nu costa prea mult. Ma gindeam de ce au nemtii fotbal si romanii, nu!

Am tras pe googlemap, in orasu nostru, un cerc cu un diametru de 10km, am gasit in cadru acestui cerc 12(douaspe) terenuri de fotbal regulamentare, cinci pe iarba si restu pe zgura. Pe linga astea, in cadrul aceluisi cerc mai sunt inca multe (nu le-am numarat) locuri de joaca si scoli cu terenuri de sport de dimensiuni de handba.

I-as ruga pe cei din Ro sa-mi dea un exemplu asemanator intr-un oras din Ro.

In Germania sunt 25.805 echipe inregistrate, cuprinzind 6.351.000 jucatori legitimati, adica un jucator la ca. 13 locuitori.

In Ro sunt 2831 de echipe si 1.034.000 jucatori.


Pai vedeti!

2 comentarii:

  1. cred ca ar fi bine sa intrebi la doamna Udrea, dansa detine raspunsurile pentru astfel de nedumeriri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Zino, am inteles ca mneaei a facut sali de sport, patinoare si piste de schi, si parcari, nu cred ca are timp sa se ocupe si de terenuri de fotbal.

    RăspundețiȘtergere

comentati