marți, 17 mai 2011

Cit de bogati sunt nemtii?


Nemtii sunt tot mai bogati, in 2010 averea particularilor, excluzind imobiliarele, numa bani si actiuni, a ajuns la 4934 miliarde de Euroi, in timp ce datoriile s-au mentinut oarecum constante la 1536, asta face ca. 64000 Euroi pe persoana.
****************************
Ce s-ar putea face cu atitia bani? De ex. s-ar putea cumpara Grecia, desigur nu toata, cine are nevoie de toata, poate doar insulele. Grecia are 6000 de insule, unele nelocuite, unele fara apa, altele cu apa, in medie o insula se vinde cu 15€/qm. Toate insulele ar costa ca. 60 de miliarde. Grecii ar mai avea de vinzare o multime de cladiri detinute de stat. Se estimeaza ca acestea ar valora ca. 300 Miliarde. Ce s-ar mai putea face cu banii? E in Ro ceva de vindut, cumparat? Insula Sarpelui? Delta? Muntii?

3 comentarii:

  1. Bine ca nu citeste sotul meu blogul si citesc numai eu, ca de citiva ani incearca sa ma convinga sa ne mutam inapoi in Germania.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. MMA, sa stii ca-i bine in Ge, mie-mi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut si mie pe vremea cind am locuit acolo. Am stat 3 ani, din '91 pina in '93, dar acuma nu m-asi mai muta acolo (din 'n' motive, nu dezvolt,personale)

    RăspundețiȘtergere

comentati