vineri, 8 iulie 2011

Ce iei cu tine pe lumea ailalta?

Sunt multe jocuri de societate cu intrebari de baza: "spune trei obiecte pe care le-ai lua cu tine pe o insula", sau filozofii de genu ce-ti ramine din viata, sau de ce te zbati si de ce muncesti, ca sa nu mai adaug care-i sensu vietii?
Azi va prezint ce mi-a ramas mie din anii traiti in Romania, cu ce m-am ales? Orice intelectual raspunde ca pt. el cel mai de pret lucru sunt cartile, da ce fel de carti?
Iata mai sus o parte din cartile pe care le-am luat in Germania, dupa cum se vede carti de matematica. Tare mult mi-a placut mate, faceam probleme de mate asa cum fac altii rebus, nu aveam liniste pina cind nu gaseam rezolvarea.
Frumos e sa fii tinar!

5 comentarii:

  1. Vreo 7,8 dntre cele expuse de tine le am si eu. Pe langa alte cateva sute :) Cam prafuite acu', dar poate m-apuc in curand de ele ca altii de rebus(ca tot ziceai). Tare-mi placea si mie sa ma incurc cu ele, macar in ciuda generatiei asteaia s-o zic, care generatie nu mai intelege rostul nici al literaturii, nici al matematicii, ca cica nu-i ajuta in viata! Bunicul meu avea o vorba, indemnandu-ne sa invatam matematica, cica, invatati-o ca va face destepti! Iar literatura - culti! Pedagogie si psihologie mai sintetica ca-n afirmatia asta, eu n-am mai auzit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-l vazui pe Petrica.Cum sa lipseasca din colectie vestitul Petrica ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa si mai lipseste si Hollinger.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai o parte am lasat in Ro, am luat doar ce credeam ca ar fi distractiv.

    RăspundețiȘtergere
  5. fratele meu de peste inn, io cand am plecat le-am luat doar continutul in minte...
    dar mie nu-mi mai foloseste decat sa-i explic lu fi-miu cate ceva...

    RăspundețiȘtergere

comentati