luni, 11 iulie 2011

Hope Solo, Hope Solo


M-am indragostit. Gata, am cazut in limba, ciudat e ca niciodata nu mi-as fi putut imagina sa ma-ndragostesc de asa una. Nu e prea frumoasa, e chiar un pic prea solida, e chiar rea, tare rea, musca.
Da-mi place, teribil de mult imi place. Am suferit pt. ea, mai ales pt. ea. Nu am crezut despre mine ca as putea iubi o americanca, nu-mi plac americanii, da ea e altfel. Si mai ales o portarita, poate o fundasa, o liberoaica, o atacanta, da o portarita?
Normal ar fi trebuit s-o iubesc pa Marta, e buna, tare buna, da si tare nesuferita, stiu ca nu sunt obiectiv, stiu ca braziliencele sunt mai tehnice, da asta e, m-am saturat sa fiu rational, mai imi las si inima sa zburde.

Pt. cine nu stie, aseara a avut loc meciu de fotbal feminin USA-Brazilia, un meci teribil de emotional, a marcat USA in min. 1, autogol, apoi a fost 11 metrii pt. Brazil, a fost faultata Marta in careu, a tras o braziliana si a ratat, a aparat iubita mea, timpita de arbitra a pus sa se repete lovitura, a marcat Marta.
Prelungiri. Marcheaza Marta, un gol de vis, in ultimu minut egaleaza americancele, lovituri de la 11 metrii.
Iubita mea apara o lovitura. Cistiga americancele.

God bless America!

Despre arbitre s-ar putea scrie o carte, se confirma ca muierile nu pot fi judecatoare si nici obiective. Cea mai haioasa a fost cea din video, meciu Australia-Guinea ecuatoriala, o guineza ia mingea in brate, o tine citeva secunde si mai apoi o arunca portaritei, arbitra, o unguroaica, nu vede nimic si lasa meciu sa continue. Bine ca n-a jucat Ro ca se putea interpreta, cu ungurii astia.
Vezi video handbal sau fotbal?

Apropos de fotbal, stiti de ce se string fotbalistii in cerc? Cica unu nu mai putea sa se tina si cind au loc prelungiri nu se face pauza, au hotarit sa se stringa in cerc in asa fel incit sa nu se vada, ca cel din mijloc sa se pise. Cred ca se potriveste si la femei.

P.S de fapt sunt trist, tare trist, Germania a pierdut, pe drept, in fata Japoniei.

******************

update. 13.07.2011, USA-Franta 3-1, USA s-a calificat in finala. Solo n-a aratat prea bine la golu frantuzoaicelor.

P.S Uitindu-ma la meciurile fetelor mi s-a parut ca lipseste ceva, nu stiam insa ce, mai tirziu mi-am dat seama, fetele nu-si sufla mucii printre degete pe gazon... da nici nu folosesc batista, oare ca fac cu mucii!?

Un comentariu:

comentati