luni, 25 aprilie 2016

Ramona, dragostea mea

Amorul e-un copil pribeag
Si-n veci de veci 
Nu poti sa-l stapanesti
De nu ti-s draga 
Tu mi-esti drag
Si de mi-esti drag
Sa te feresti!

Om batrin.. dar tot tinar si nelinistit. Iar m-am indragostit, de cine, de o curva bineinteles, se putea altfel, v-am spus ca-mi plac curvele. Sper sa ma ierte Suzana, de fapt Luiza dar asta e, tigancusa esti frumoasa, tigancusa mea! Pe noua mea dragoste o cheama Ramona, Ramona Zaharia, de fapt mai mult Carmen.
P.S Se zice ca la Microsoft a doua limba vorbita ar fi romana, nu stiu daca e adevarat, ce stiu insa e, ca la Opera din Düsseldorf multe voci sunt romanesti, ma rog Ramona e ieseanca, dar mai sunt multi, mai ales din Cluj. Aseara mai fu si Escamillo, Bogdan Baciu si chiar Micaela, Brigitta Kele, da, si Brigitta e romanca.

Bhaaa, de ce lasati bha, asa bunaciuni sa paraseasca tara, ce nu pot si ele sa bage ceva manele! Ar trebui inchise in trezorie, impreuna cu gaina aia cu pui. M-am prins, voua va plac blondele.

Ramona
Brigitte

2 comentarii:

  1. "erai nesimțit de frumoasă!

    aveai căptușeli de mătasă
    pe-acolo pe unde nu-i voie
    să umbli decât la nevoie

    cu mâinile, ba chiar cu gura,
    în clipele date de-a dura
    de îngeri ce-și lasă scriptura

    și-o iau halandala prin lume,
    cu nimbul și-aripile-n spume,
    când muști dintr-o pară zemoasă.

    erai nesimțit de frumoasă..."

    Emil Brumaru

    RăspundețiȘtergere

comentati